28.9.2010

...

Tänään ku menin kouluu, ni se meidän tietotekniikan tunti peruttiin. Liikunassa meillä oli joogaa ja se oli kyl aika jännää ;D Ainaki se rentoutti ja oli hauskaa.
Juuso tuli mua oikeen vastaanki ku pääsin koulusta, tosin ei koululle asti ku ei se sinne osaa tulla. =)
Mun on koko päivän ajan pitäny lukee matikkaa ja kerrata huomiseen kokeeseen, mutta kuinka yllättävää hyvä et olen saanut edes kirjan auki. Juuson on yrittäny mulle sitä tuputtaa et pitäis lukee,mut minkäs teet kun ei kiinnosta.
Huomenna on se mun kuuluisa syntymäpäivä. Kattoo nyt mitä sit lahjaksi saan vai saanko mitään. Pistin aika tiukat kriteerit mitä haluan, eikä se valikoima ole mitenkään monipuolinen: Koira, rahaa tai kielikoru.
En tykkää yhtään tästä mun ahdistuneesta olosta mikä on joka päiväinen, siis ei mikään kohtaus, vaan mua harmittaa ku en oo 3-4kk tuntenu rakkautta, tekemisen iloa,väsyttää vaa mielettömästi, vittuilen ja pahinta on kun haluaisin tuntea ja se ahdistaa mua. Se ei kuulemma ole masennusta, vaan ilmeisesti johtuu mun paniikkihäiriö lääkityksestä tai sitten kun käytin e-pillereitä. Noo eipä voi muuta kun odotella. Ja monet ihmiset on sanonut että ne tunteet palautuu takaisin ajallaan mm. Äitini, Juuso, psykologini, lääkärini. Kai siihen on pakko itsekkin uskoa, eikä ruokkia mieltään tyhmillä peloilla. Kyllä mä täältä paranen hitaasti mutta varmasti. :)
Nyt kullan kanssa suihkuun ja sit on pakko vilkaista matikkaa ja sen jälkeen pehkuihin. <3 =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti