26.4.2012

I`m back

Olen nyt sitten päättänyt palata tänne takaisin, kun on taas aikaa ja mielenkiintoa riittää :)

Mulla alkoi tänään kuntoutusjakson työharjoittelu, mutta se ei edes kunnolla jännittänyt mua, vaan se et mun pikku Zackilta lähti tänään pallit... se on nyt kovin surkean oloinen ja kivuissaan ulisee. Saan antaa vasta  illalla Zackille kipulääkkeet, kun se on kunnolla tolkuissaan ja pystyy nielemään kunnolla.

Sain Itselleni koko kesäksi kesätöitä vanhainkodista. Ens vuonna alkaa sitten mulla jo koulutusohjelmatkin ja sit jo valmistunkin 2013, hui kun aika menee nopiaa! Viime kirjoitus kerrasta onkin tapahtunut paljon asioita ja paljon on jutut muuttuneet. Voin niistä kertoa sitten joku postauksessa kunnolla :)

Illan jatkoja kaikille ja tarkotus on nyt kunnolla ruveta kirjottaan tätä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti