12.12.2012

Lost

Heippa, en ookkaan pitkään aikaan kirjotellu tänne yhtään mitään, mut totesin et nyt ois ehkä aika ruveta purkamaan taas tunteita ja mieltä tänne. On nimittäin sattunu kaiken näköstä tässä viime aikoina...
No aloitetaan jostain: viidessä viikossa olen menettänyt mun elämästä paljon... Nimittäin mun ja J:n kahden ja puolen vuoden suhde kaatui mun takia. Nyt ero on lopullista, J:llä on jo uusi. Hylkäsin kaiken ja jäin Naantalin ja Raision suuntaan. Jouduin sairaslomalle loppuun palamisen takia kuukaudeksi. Zack jäi Äidin luo Raumalle. Sotkin elämäni totaalisesti. Mun valmistuminen luultavasti siirtyy koska multa jäi nyt kokonainen työssäoppiminen välistä.
En tiedä, ku nyt ei pääs juokse oikein mitään ja on vaikee saada niitä ajatuksia tuotua esille tänne blogiin tässä mielentilassa.
Jos positiivisuutta koitetaan hakea ni olen tutustunut uusiin aivan mahtaviin ihmisiin täällä. Ja tän sairasloman aikana olen saanut rauhassa levätä ja ajatella. Oli odotettavissa et jossain kohtii palan loppuun ku neljä työpaikkaa ja opiskelutki vielä.
Mut joo mä lähden nyt hetkeks tuulettuun jos sais vähä päätä selvitettyä, joten hyvät illan jatkot teille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti