26.12.2010

Ei sujunu kaikki sillai ku kuvittelin

Huoh päivä oli mukava iltaan asti, kunnes tultiin Juuson kanssa Turusta meille.
Me oltiin myöhässä okei, mut kaiken huippu oli et mun entinen isäpuoli on palannut takaisin kuvioihin juuri hetki sitten ja nyt jo päätti äitini kanssa että tämän pikku myöhästymisen takia Juuso pakkaa kamansa ja lähtee tänään ajelemaan takaisin Turkuun. Että vitutti ja vituttaa vieläkin. Sain kai kiukun takia jonkun näköisen paniikkikohtauksen ja tuntui että henki tökki ja pahasti ja kaiken ihanuuden huipuksi äiti vei multa rauhottavan lääkkeen mikä mun pitää ottaa kohtauksen tullessa. Kyllä se siitä helpotti,mut tuntuu et tää rangastus mikä tuli mulle ni sattui enemmän Juusoon, kuin muhun. Tottakai se muhunki sattui, mut Juusolla se oli varmasti kovempi pala, kun tulee tunne ettei häntä haluttaisi meille, vaikka asiat ovat toisin.
Olen tottunu et saan mennä vapaasti ja tehd vähän niinkuin tykkään, mutta eipä enää kun taas tuo yksi ilmestyi kuvioihin. No ei sais valittaa,ku vois asiat pahemminki olla.
Kiukuttaa vaan ja vitutus on 100%.
Jos käyttäydyn "hyvin" niin Juuso saa tulla meille ke ja perjantaina Turkuun. Ainoastaan Juuson takia mä nyt sit yritän "käyttäytyä". Mun mielestä toi oli taas vaihteeksi niin pikku juttu mistä tehtiin niin vitun iso.
Kai tää pahin olo menee tästä yön jälkeen ohi... hope so.
Mulla ja Äidillä oli kaksi vuotta sitten älyttömän hyvä suhde toisiimme ja olimme kuin parhaita kavereita. Kun isäpuoleni lähti pois ( siis se joka nyt taas pomppasi meille) meillä muuttui kaikki totaalisesti. Sen jälkeen meidän välit on ollu aika tulehtuneet. Mut kai tää tästä pikku hiljaa.
Voisin niitä kuviakin ruveta nyt sitte laittamaan, kun vihdoinkin on uusi läppäri (kiitos äiti), joka ei sammu vähän väliä eikä lagaile tauotta. Ja kuviakin olen puhelimella nappaillut iha kiitettävästi. No kahtotaan koska saan aikaiseksi.

Hyvät yöt! ( tosin en mä vielä nukkumaan mene) :D

2 kommenttia:

  1. Aika turha rangaistus oli kyllä pakko myöntää. Ja jos tulette hieman myöhässä ei se silti tarkoita että Juuson pitää häipyä kämpästä kokonaan. Olisi voineet kyllä sanoa että kyllä he haluisivat Juuson jäävän mutta tää on nyt tällänen tapaus. Juusollekkin olisi tullut varmasti parempi mieli. Koita pärjäile hölmöläinen♥

    VastaaPoista
  2. Juu kyllä tää tästä kai. se vaan et ei tunnu oikee kivalta ku nyt uhkaillaan jo lastiksella ja sossuilla jos mun käytös ei muutu. Siis mitä vittua oikeesti?!
    Koita sinäkin rakas höppänä pärjäillä <3

    VastaaPoista