31.7.2011

Such a wonderful life

Asiat rupee nyt oikeesti sujumaan ja menemään mallilleen pikkuhiljaa :)).

Tatuointi asia saatiin sen verta etenemään että kävin liikkeessä kysymässä mitä korjaus maksaa ja koska sen voisi tehdä. Jotta tatuointi olisi varmasti jo parantunut, niin se korjataan loka- tai marraskuussa. Korjaus tulee maksamaan sen 400-600e!! No ainakin siitä sitten tulee sen näköinen että kehtaa näytelläkkin =).

Asuntoasioilla mennään huomenna kullan kanssa käymään ja samoin sossussa Luulen ne molemmat tulee raastamaan mun hermoja huomenna ihan kiitettävästi, jos kaikki ei mene sit yhtää niinku olin edes kaavaillut. 

Raha on yhtä tiukilla kuin on ollut koko kesänkin. Onneksi Äiti ja Mummi ovat hemmotelleet mua kun olen poikennut siellä päin. Ja kohta ei ole enää hätää kun Juusolla alkaa taas työt. Tottahan on että meidän pieni eläintarha kuluttaa myös rahaa sievoisen määrän kuussa,mutta en kyllä luopuisi niistä mistään hinnasta, kun meillä on kuitenkin tarjota heille hyvä ja turvallinen koti + eläimet ovat niin terapeuttisia! Love u Zack, ülle, Ninni ja Urpo!! <3 

Koulukin alkaa JO 16.8, eli ihan pian. Jäiks! No ainakin tulee sit taas nähtyä niitä kavereita joita ei lomilla tule nähtyä :). Ja pääsee hiuka shoppaa!! ;)

Ei mulla kait sit sen enempää ole kirjotettavaa, heitän tohon perään vielä pari kuvaa. (Tosin eivät ole iha uusia kylläkään, kun en ole tälle koneelle saanut vielä siirrettyä.)


 

                                           Rakastuin taas näihin mun ja Juuson mustiin hiuksiin, äsh! <3
                                                               Juusolta saatu ruusu
                                              Tässäkin vielä lähes mustat hiukset. Huom päivämäärä!
 

3 kommenttia:

  1. Bloggeri taas teki mun kuvista suttuiset -.-

    VastaaPoista
  2. Hei kulta saisko üllest ja ninnisti kuvii hiukan tännekki =)

    VastaaPoista
  3. Juu saa toki voin koittaa laittaa kuvia vaikka seuraavaan postaukseen :))

    VastaaPoista