19.4.2011

Memories

Tänään päivä meni kivasti, tosin koulussa mulla oli tosi tukala olo flunssan takia.
Koulun jälkeen olin Roosan kans ja käytiin hiukan kaupungilla ja haettiin lopuks hese ruokaa, omnom ;). Roosa lähti tos hetki sitte kotiin.
Ja sen jälkeen mä rupesin miettimään kaikkii vanhoi kivoi aikoi, ku katoin valokuvii. Tuntuu et mun elämä ois menny rutkasti alamäkeen. Juusoa en halua vaihtaa mistään hinnasta se on kultakimpale mun elämässä <3. Mut kun miettii kaikkia muita sekoiluja ni ei riitä sormet ees laskuissa. Kaksi vuotta sitte tää alamäki alkoi: viina rupes maistumaan jostain syystä ja samoin tupakanpoltto tuplaantui ja lähestulkoon aski meni päivässä. Olin vähän huonojen miesten kanssa ja siitä jäänyt ehkä pienet arvet, mut ei se mitään :). Mut sit tuli tosi hyvää aikaa kun tapasin Juuson.Sit kävi tällänen pieni käsirysy niin sanotusti ja vielä sukulaisen kanssa, joka johti satunnaisiin paniikkikohtauksiin. Ei mennyt kauaa ku se puhkesin krooniseksi ja sain lääkkeet. Lääkkeet vei multa tunteet ja sen normaalin minäni ja tuntuu kuin olisin monsteri. Joku aika sitten ne väkevät maistuivat taas hiukan useammin, mutta nyt on päästy onneksi siihen että vain harvoin juon, mut sit ku juon kunnolla ni sit kans juon.Ja tossa tuli vielä ne sydämentykytyksetkin, mut ne on hallinnassa ja kuulemma loppuvat jonkun ajan päästä kokonaan. Luulen et Juuso kärsii mun oikuista eniten ja hyvänä kakkosena tulee varmasti Äiti.
Olen sitä mieltä et mun ois aika ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä oikeasti se muutos!
Lopettaa se tupakanpoltto tai ainakin vähentään HUOMATTAVASTI, voisin koittaa päästä tästä hetken aikaa sitten alkaneesta hiustenvärjäys kierteestä ulos. Koska ennen joulua en ollut ikinä värjännyt kunnolla hiuksiani ja nyt todella kaipaan vanhoja hiuksia. Aivan sama sitten kuinka rumalta tyvikasvu näyttää, kun olen jo kuitenkin värinpoiston suorittanut ja tahdon vanhat takaisin! Voisin myös ruveta kasvattamaan kuntoa ja sydänki tykkäis siitä ja pitäis jättää se viinan kanssa lutraaminen vain pariin kertaan vuodessa. Tahdon myös itselleni sitä tahdonvoimaa jolla parannun lopullisesti paniikkihäiriöstäni ja voisin vihdoin lopettaa niiden nappuloiden syömisen. Olen kyllä muuten aika tyytyväinen itseeni, mutta on tosiaan noita tapoja ja asioita joita tahdon muuttaa ja mielestäni ne ovat realistisiakin :)
Aion muuttua!
Nyt lopuksi laitan hiukan kuvia. =))

Minä

Zack

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti