22.4.2011

Ylläripylläri!

Ei mulla kai mitään maailmaa mullistavaa oo taaskaan tapahtunu, mut aattelin silti kertoo jotain hiukan edellisistä päivistä jolloin en kerennyt tänne kirjottaan.
Elikkä edellispäivänä olin magneettikuvassa ja sain vihdoin tietää helpottavan uutisen: mun lonkkaa ei jouduta leikkaamaan! Mut tosin menen fysiatrian erikoislääkärille ilmeisesti pulssiin tai mehiläiseen ja siellä sitte tutkitaan mua. Magneettikuvaus oli kyllä kerrassaan ahdistava kokemus ja toivon etten joudu kovin montaa kertaa uuiks siihen laitteeseen elämäni aikana.
Täsä hieman osviittaa niille jotka eivät kyseisestä laitteesta ehkä tiedä:
(Kuva mehiläisen sivustolta)

Elikkä tuollaisessa laitteessa olin 20min. Voitte kuvitella että kun tonne laitetaan ihminen jolla on ahtaanpaikankammo... (minä :D)

Sitten hiukan eiliseen. Koulusta ei nyt oo mitään kertomisen arvoista muuta ku se et ne ketkä tupakoi joutui ulos keräämään tupakan tumppeja. Ei se tosin kova vaiva ollut, enkä juurikaan harjaa heilutellut. Oltiin sitte muutaman kaverin kans bussiaseman viereisellä hesellä ja Juuso yllätti mut. Se käveli suoraan sinne heseen sisälle, vaikka hänen piti tulla vasta illalla. Ja siis kellohan olin n. 11:30. Kävin myös tutustumassa mun työssoppimispaikkaan ja luulen et siit voi ehkä sittenki tulla kivaa :). Olen siis yhdessä esikoulussa 5vk harjoittelijana.

Aivan ja sain myös sen ystäväni kanssa sovittua, vaikka olin itse jo toivon menettänyt. :)) Im happy about that!

Oltiin myös eilen Juuson kanssa sen mun ystävän luona parilla kaljalla. (se tosiaan oli vain se kaksi tai kolme kaljaa!). Eilen oli kyl hauska ilta oikeesti! =) <3

Tästä päivästä en tiedä muuta kun et mun pitäisi mennä leffaan kattomaan Roosan kanssa yks leffa: Vettä elefanteille.
(tämä kuva on elokuva- oppaan sivustolta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti