24.4.2011

Love

Aah olen nyt tyystin rakastunut Ed Hardyn tuotteisiin. Sain Juuson äidiltä muutama viikko sitten aidon Ed Hardyn topin ja ahh millainen fiilis siitä tuli ja samana päivänä Juuso yllätti ja oli ostanut mulle Ed Hardyn kaulakorun. Olin kauan haaveillut siitä ja montaa kertaa oltiin oltiin käyty sitä liikkeessä katsomassa, mutta ikinä ei ollut varaa ns. ylimääräiseen tavaraan ja nyt VIHDOIN sain sen <3. Kävin tänään Ed Hardyn netti kaupassa ja rakastuin niin moneen vaatteeseen ja laukkuun että taisi mulla alkaa säästökuuri.






Tänään sain testata isäpuoleni omistamaa skootteria,jolla hänen poikansa aina ajaa. Tuli oikein into siihen ajamiseen ja tuntui kuin olisin voinut ajaa sillä koko päivän. Tuossa kuva joka on kutakuinkin samanlainen. Netistä siis otin tämän kuvan ja sivu näkyykin kuvassa.








Olen myös päättänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja ryhtyä lenkkeilemään ja muutenki harjoittamaan kuntoa ja kroppaani.
Aloitan kevyesti varmaan kävely lenkeillä ja sen jälkeen siirryn kävely/juoksu lenkkeihin ja lopulta kokonaan juoksulenkkeihin. Myös pitää lopettaa tuo kauhea karkin mässääminen jos haluan itseni saada kesäkuntoon. Tosin yksi ystäväni tokaisi tänään että kesä tavallaan alkoi jo, mutta mulla se tarkoittaa että kun uinti- ja rantakelit alkavat. En aio odottaa ja pyytää itseltäni liikaa. Enkä missään nimessä halua laihduttaa vaan kasvattaa lihaksiani ja kiinetyttää kroppaani.
Kuvan bongasin netistä.




Minulla on paha tapa, tupakan polttaminen. Olen tuhonnut nyt jo keuhkojani varmaan viimeiset kolme vuotta, jos en nyt kauheen väärin muista. Olen koittanut aina välillä päästä eroon tupakasta, mutta pian olen kävellyt taas syöpäkääryle huulessa. Sinäänsä minua ei pelota tupakan seuraukset. Ja mua on kyllä infottu kuinka pahasta tupakka on ja mitä se tekee keholle. Mun mielestä se on jokaisen oma valinta.
Äitini ei kyllä pidä siitä et poltan, mut on sanonu et ei se myöskään voi mua tulla joka paikkaan vahtimaan ja tölläämään, et koska sytytän tupakan. Mun mielestä se ei tee Äidistäni huonoa äitiä. Ei se sille mitään voi ja kovasti se toivoo et tajuaisin joskus lopettaa.
Niitä teinejä en kyl ymmärrä ketkä vetää jossain kaupan nurkalla poskareita ja yrittää olla nii pirun kovia. Yleensä se kaveripiiri vaikuttaa, mut mielipiteeni on et se on tyhmää.
Itse olin ylä-asteella kun aloin polttamaan ja silloin ei melkein kukaan kavereistani polttanut, itse koin vain saavani helpotuksen ahdistuneeseen,kiukkuiseen tai surulliseen oloon. Mut luulen et sekin on päästä kiinni, siis et ku sitä ajattelee et se helpottaa ni se helpottaa. Juuso on polttanut jo monta vuotta ja nyt kun kaveripiirini on vaihtunut, niin sanotaan et 80% mun kavereista polttaa säännöllisesti. Tämäkin kuva on netistä.

No nyt muuten tästä päivästä vielä hiukan. Oltiin Juuson kans tos illalla viel grillaas mun ystävän luona ja voin sanoo et oli ihan superkivaa. Nyt Juuso kattoo Zorro elokuvaa ja ite olen seurannut sit sivusilmällä.

Täs nyt oli hiukan mun mielipiteitä ja päivän tapahtumia listattuna.
Hyvät sunnuntai illan jatkot!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti