9.8.2011

Ei mulla oikeen ole mitään järkevää kirjotettavaa tällä kertaa, ku ei oikeestaan mitää oo tapahtunu. 
Tänään illalla lähden raumalle vielä ja turkuun palaan huomenna kahdelta.

Mua ärsyttää ihmiset jotka lainaa tavaroita/vaatteita ja sit ei suostu palauttaan... Huomenna meen kyttikselle tekemään ilmotuksen, ku mun toppi varastettiin meiltä, mun takki on ollu pian pari kuukautta samoin kengät ja yks toinen toppi kadoksissa. Kaikki tää yks ämmä on nyysiny ja ku ei hyvällä palauteta, ni sitte pahalla.


Sit pistettiin toiveena et sais kissoista kuvia ni tässä pari:
(Kuvat eivät ole kovin uusia, kun en ole paljoa kuvaillut uudella kämpällä ja tuskin kuvaankaan kunnes päästään pian muuttamaan pois täältä!)
                                                                                                      Ulle joka on nykyään sohvaperuna <3
                                                                                                                          Dramaqueen Ninni <3
 Ninni ja Ulle yhdessä
 Rakastan!!! <3










Ärsyttää kun tää jotenki siirtää aina julkaisun jälkeen nää mun kuvateksit päin vittua, mut ihan sama koittakaa saada ees jotain selkoa! :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti