31.8.2011

Jiihaa!

Oon ylpeä ittestäni sillä olen viikon aikana saanut vaikka mitä aikaiseksi jonka hyvästä en ole tännekkään kerinnyt kirjottelemaan. Elikkä olen edelleen jatkanut itseni rääkkäämistä salilla ja muutenki urheilemalla, ostin myös kymppikortin salille!

Varasin myös mulle ja Juusolle yön karibian kylpylästä ja mennää tossa syykuun puolessa välissä suunnilleen. Yllätyin positiivisesti, kun yö ei ollutkaan kuin 148e, oikeasti. Olin odottanu jotai paljon kalliimpaa, mut ei se mua ollenkaa haittaa vaikka halvemmalla päästään.

Olen koittanut panostaa kouluunkin täysillä... no ainakin olen kaikilla tunneilla ollut! :D

Edellis päivänä pistin H&M tilauksenkin netissä menemään, sieltä ainakin pitäisi tulla: mustat farkut (9.95e), neule (3.45e), syväpuhdistava kasvonaamio (1.95), minni tyynyliinan (en muista hintaa), tuubikaulahuivin (5.95e) ja pari ihanaa käsipyyhettä ( 7.95). Kuvia tulee saletisti kun se paketi vaan postiin ilmestyypi :).
Cdon:ista tilaan tänään sinkkuelämää 1 tuottiksen, 21 jump street 1 tuottiksen ja carrien nuoruusvuodet kirjan.


Olenkin sitte koko viikonlopun töissä... mut rahaa tulee ja on kivaa juttu seuraa ettei joudu ihan yksinään olemaan :).

Nyt menen ottamaan päikkärit et öpyä! <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti