22.8.2011

Hellurei ja hellät tunteet

No aloitampas tänään valittamalla siitä et mulla ei ole yhden yhtäkään tupakkaa eikä ole sen puoleen rahaakaan. Olin nii päättänyt säästellä askia ja eikös vain sain tänään klo 16 mennessä palamaan n. 10 savuketta... vitutuksen huipennus! En sitten tainnutkaan onnistua vähentämään tupakanpolttoani tai onnistuin väliaikaisesti, kunnes tuli taas komplikaatioita. (kuvat on googlesta)


Mutta tänään on ollut myös hyvä päivä, vaikka edellinen asia nyt päätä rasittaakin. Nimittäin meillä alkoi koulussa sovellettu itsenäinen liikunta ja olin ensin että voi ei ei tästä tule yhtään mitään, mutta nyt sainkin itseäni motivoitua. Eli siis kerron tästä hieman lisää: neljän viikon aikana tulen liikkumaan n. 3krt viikossa ja parin tunnin keikkoja. Ne merkataan liikuntapäiväkirjaan jonka joku todistaja kuittaa. Inostuttiin ja mentiin jo tänään E:n ja S:n kanssa kuntosalille. Päätin oikein rääkätä itseäni ja tein juoksumatolla lämmittelyn, juoksin juoksumatolla kuntotestin, ajoin sellaisen kuntopyörän kanssa, treenasin selkä-, jalkalihaksia ja vatsalihaksia. Lopuksi tietty venyttelin. Hommataan E:n kanssa nyt kymppikortti kuntosalille, vaikka tavoitteena on kokeilla myös muita lajeja. Huomenna vai ylihuomenna mennään sauvakävelemään :). Im happy!!


Sitten olin vielä tänään pari tuntia yhden tärkeän ystäväni kanssa. Oli ihan mahtavaa nähdä pitkästä aikaa, vaikka tuntui että aika loppui silti kesken. Toivon että tultaisiin näkemään enemmän nyt kun olen taas raumalla.


Nyt mua on alkanut houkuttelemaan yksin muuttaminen ja kunnolla itsenäistyminen. Tuntuu vaan että äiti ei päästä irti. Sillä on kaiken maailman "uhkauksia", jos muutan. Ei mitään vakavaa, mutta mm. en maksa ajokorttiasi, et pääse kosmetologikouluun, et saa rahaa jnejne. 
Tajuaisi jo et joskus on pakko päästää irti. Tultiin kesälläkin paljon paremmin toimeen kun ei nähty niin usein.
Ja olen myös saanut töitä niin mulla ois varaa elättää itseni täysin ja vielä kustantaa Zackikin. 
No katsotaan miten käy. 
 En valittais jos tollaisen kämpän saisin--->
<3 :)


Hyvät illat kaikille!




 

1 kommentti: