15.5.2011

1v ja 1pv

Nyt tuli sit Juuson kanssa eilen vuosi täyteen kihloista. Ja en voi muuta sanoa kun et oli ihana päivä murun kanssa. Aluks oli kaiken maailman säätöä, mut sen jälkeen kaikki meniki mahtavasti. Käytiin ostamassa toisillemme pienet lahjat. Mä ostin Juusolle kaljatuopin ja sit sellast ihmeellist venäläistä litkua ja sit Juuso sai viel tahtomansa pelin:Fear 2. Ja mä taas sain haluamani korvikset ne oli sellaselt design kojulta hansasta. Sit tosiaan siel pelikaupas oli tarjous et kolme kahden hinnalla ni juuso osti mulle sellasen csi tyylisen pelin ja sit tuli viel yks mut se oli rikki ja Juuso käy huomen vaihtaas sen. Käytiin myös ruokakaupassa ja tehtiin ihanaa kotiruokaa jonka jälkeen mentii elokuviin kattomaan sellasta ku: Elokuu. Muuten elokuva oli tosi hyvä mut mun ja Juuson mielestä loppu ei ollut mieluinen.

Mutta tänään kuulin myös tosi surullisen uutisen nimittäin mulle läheinen ihminen kuoli viime viikolla. Hän oli kuitenki jo iäkäs, mutta kaikki kävi liian äkkiä. Kävin aina hänen luonaan siivoamassa ja juteltiin aina kaikista maailman asioista. Kyllä hän kertoi olevansa välillä todella huonossa kunnossa, mutta toisena päivänä hänellä oli kaikki taas ihan hyvin . Hän oli n. 75-80 vuotias en muista tarkkaa ikää,kun emme ikinä ottaneet sitä puheeksi. Tuntuu pahalta ja sitä on vaikea ymmärtää että häntä ei ole enää. Vielä jokunen viikko sitten puhuimme että tulisin hänen ikkunansa pesemään ja tehtäisiin kunnon kesäsiivous. Muistoja kuitenki on ja haluan pitää ne itselläni mielessä ja hänen iloiset kasvonsa. Avain mun ilmeisesti pitää tällä viikolla palauttaa ja hautajaiset on sitten muutaman viikon kuluttua.
Lepää rauhassa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti