8.5.2011

Tick tack tick

Kämppää ei sitte tullu... Juuso sai pe aamulla puhelun et asunto oli menny torstaina jollekki nopeammalle. Yllätys tää on tätä meiän tuuria.
Viikonloppu meni ihan yhdessä hujauksessa oltiin nimittäin perjantaina juhlistamassa Juuson enon synttäreitä naantalin merisalissa joka siis on ravintola/baari. Oli muuten aivan mahtava ilta siellä mut pari häiriötekijää nimittäin baaritappelu ja toinen oli et sinne tuli soittamaan rock bändi ja niil oli kuulemma häikkää jossai niis laitteissa ja se musiikki sit pauhas niin lujaa ettei omaa ääntään kuullu. Eilen sitte oltiin koiran kans lenkil neljä kertaa ku oli nii ihana ilma ja ne lenkit oli super pitkiä. Oli Zack sit illal ainaki väsyny. =)) Tänään oltiin Juuson äidin uuden miesystävän luona Taivassalossa Äitienpäivä lounaalla ja kahvilla. Sen jälkeen mentiiki sit tuhatta ja sataa takas turkuun haettiin un kamat ja äkkiä asemalle ja nokka kohti Raumaa. Raumalle ku pääsin ni heti menin mummin ja papan luo äitienpäivä kahville ja pari tuntii sitte pääsin vasta himaan...
Oon muute nyt ruvennu miettimään et kuka oikein olen ja millanen oikeesti olen. Olenko mä se joka haistattaa vitut, ei näytä omia tunteitaan (mitä niitä nyt on jäljellä), se joka ei anna itsestään mitään irti, roikkuu jossain kaljapullo kädessä ja rööki huulessa? Vai olenko mä se nainen joka on harjoitustyöpaikallaan kuin enkeli ei kiroile, ei käy tupakalla, hermot kestää loputtomiin, hymyilee ja antaa itsestään paljon irti? En oikeen itekkää tiiä... ehkä oon hiukan molempia puolia. Ja on se varmaa siitäki kiinni et ku pitää käyttäytyä nätisti ja antaa hyvää esimerkkiä niin se käytös tulee luonnostaan ja sit taas kun on töiden ulkopuolella nii sillä käyttäytymisellä ei ole niinkään väliä. Nää on näitä juttuja joten on mun pienessä mielessä.
Huomenna 05.15 herätys ja töihin 6:30, mut no onneks pääsee sit ajois kotiin :)).
En tiiä oikee mitä haluisin olla, mitä tehdä, minne mennä, miten elää... Mun on oikeesti pakko lopettaa pian ne mun paniikkihäiriölääkkeet ku tuntuu et tää mun elämä on vaa muuttunu hankalammaks.
Mut ei kai mul sit juurikaa muut oo ku et öitä! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti