29.5.2011

Argh

Ärsyttää en tiedä onko vika mun koneessa vai bloggerissa, mut en vaan pysty aloittamaan lukemaan uusia blogeja. Tai pystyn mut se menee hirveen monimutkasesti ja sit se ei edes näy mulle et lukisin sitä mut sen sivustolla kyllä näkyy mitä olen olen aloittanut sitä lukemaan!! Wut!?!

Olin tänään muuten tosi ahkera ja malaasin puolet seinästämme ja Juuso maalasi toisen puolet. Maalasin myös saamani vanhan lipaston. Siitä tulikin todella nätti kun hiukan ensin hioi ja sitten veti uuden valkoisen maalipinnan =).
Nyt tuli äskön oikeen sellanen fiilis et pääsispä jo muuttamaan ja viettämään kesää murun kanssa, no kaksi päivää enää <3.

Ja koin tänään suuren järkytyksen sillä mulle on tullut yläreiteen raskausarpia ja en ymmärrä kuinka se ees on mahdollista! En oo mitenkään ylipainoinen vaan päinvastoin olen jopa lähes kymmenen kiloa alipainoinen. Äiti kehotti mua rasvaamaan niitä kohtia kerran päivässä ni ne häviää siitä sitte ajan kanssa. En ees ollu ennen tajunnu ku olin kattonu et on vaa jotai haaleita kohtia, mut nyt huomasin ku niit oli tullu lisää ja oli hieman tummeampia. Huhhuh.... -.-



                                                                  (Kuva on googlesta otettu)

Sää ei tosiaan ollut mikään paras koiranomistajalle tänään. Nimittäin koko päivän satoi ja vaikkei minua sade niinkään haitannut, niin voin kuvitella että Zack ei voinut nauttia millään tavalla tästä päivästä. Jouduimme hänet kolme kertaa vedellä huuhtaisemaan läpi kun raukkaparka oli niin kurassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti